czwartek, 7 marca 2013

Smoki - wybór drugiego administratora bloga


Cześć! Miałem dzisiaj straszny dzień... Kłótnie i w ogóle... Pojechałem na miasto, żeby kupić kwiaty na jutro - na Dzień Kobiet ... :)
Ale to nie o to chodzi. Przejdźmy do rzeczy. Mam propozycje nie do odrzucenia. Szukam kogoś, kto pomoże mi w blogu.  Konkurs będzie polegał na wypełnieniu testy, związanego z blogiem. Ten kto zdobędzie najwięcej punktów za poprawne odpowiedzi, zostanie moim pomocnikiem.


Opis testu:
Test będzie polegał na odpowiedzeniu na 15 pytań związanych z tym blogiem. Za każde pytanie jest określona liczba punktów. Odpowiedzi są ABC, także nie będzie trudno.


Zgłoszenia do tego konkursu są do 27 marca 2013r. do tego czasu czekam na e-maile od was.

Zgłoszenia proszę wysyłać na mój e-mail: criscarter@wp.pl



Gdy termin minie, na wasze adresy e-mail dostaniecie test w pliku. Także w wiadomości napiszę do kiedy trzeba wysyłać odpowiedzi.



Pozdrawiam,

Cris




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz