czwartek, 28 lutego 2013

Smoki - Gra Smoki Nightwood

Witam was , przepraszam, że nie pisałem ostatnio, ale jakoś nie miałem czasu, wiecie sprawdziany i wgl szkoła...
Dzisiaj coś o grze gdzie hodujesz smoki. Gra nazywa się Smoki Nightwood. [ http://smoki.nightwood.net ] . Tutaj tworzysz konto hodowcy, a potem przygarniasz smoki. Na początku możesz przygarnąć 5 smoków. Odpowiadacie na pytania i pod koniec dostajecie jaja smocze o żywiołach takich, jakie się wygenerowały podczas odpowiadania. Ciekawa gra. Polega na tym, że "wbijasz" poziomy smoków, poprzez karmienie ich. Jednego smoka można nakarmić raz na dzień - tak wiem, trochę to głupie, ale cóż. Gram tam od bardzo dawna, od paru lat, lecz niestety nie opiekowałem się nimi przez bardzo długi czas... :( Dlatego mają taki mały poziom. Mam smoka Natury - Vhampires - poziom 228 ; smoka Powietrza -  Wiatr Pustyni - poziom 226 ; smoka Metalu - xalten - poziom 199 ; smoka Kryształu (dostać go można w sklepiku za określoną liczbę kryształów) Rappiadoss - poziom 191 ; smoka Wody - Lirus - poziom 107 ; smoka Umysłu - Mercul - poziom 66 ( mam go od nie dawna ). Właśnie jestem troszkę na siebie wkurzony, że nie karmiłem ich przedtem :/ .
Walka smoków także się odbywa, wystarczy wybrać "Szybki Pojedynek" i można walczyć z innymi hodowcami i ich smokami !
Także dziękuję, że przeczytaliście to i zapraszam do grania w tę grę .

Mój link do profilu to ---> http://smoki.nightwood.net/gracz/282689/krzysiu1817


Pozdrawiam Cris. :)



Zdjęcie smoka - http://wiki.nightwood.net/Smok_Powietrza - autor Lordi18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz